Sayfalar

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Yapacak çok işim var...

Bir şeyi anında yaptınız yaptınız.. Erteleyince olmuyor.. Bir aydır Türkiyede idim.. Gittiğim, gezdiğim, gördügüm yerleri yazacagim güya.. Aktuel yaşamımdada oluyor yazacağım şeyler.. Ama biriktirdiğim şeyler vardı.. "Mudurnu Günlügü" var mesela.. "Haci şakirler konagi" var mesela.. İstanbul Çıkarmasi var.. Hele hele istiklalde gezerken serinlemek için girdiğimiz bir sergi vardıki; yazının adı bile bellirlenmişti Ayça tarafindan:) "sanattan soğudum" cuk oturmuştu bu başlık.. Başka, Afyon günlüğü vardi.. Termik kaplıcalar.. Yani vardıda vardı.. Hayatım sadece blog yazmakla geçmedigi için, eeee birazda zaman geçince üzerinden yeni olanlarımı, eski olanlarımı yazayım diye debelenirken baktım hiç bir şey yazılmıyor..

Türkiyeden 10 kitap ( 4 ü hediye) ve 20 film getirdim.. Filmler izlenecek, kitaplar okunacak.. Ofiste biriken işler eritilecek, çocukların yeni semesterde veli toplantılarına gidilecek, günlük ve haftalik rutin işler zaten var, yemek, çamaşir, ütü, alişveriş ve temizlik gibi.. Yani bu günlerde kafamı kaşıyacak zaman yok ama, bu blog benim bir parçam gibi oldu.. Yazmadanda edemiyorum.. Şu ara cok sıkta yazamıyorum.. Derdim büyük yani.. Durum bildirimi yapayım dedim..

Geldigimden beri 4 film izledim.. İlk film Zenne oldu.. Antalya film festivalinde 4 ödül almıştı.. 3 ayri kişiliğin kesiştiği bir hayat hikayesi.. Eş cinsel olarak töre, devlet ve aile baskısı.. Beni daha çok oradaki anne etkiledi.. Asker eşi öldürülmüş, bir oğlu askerde psikolojisi bozulmuş, digeri zenne.. Askere gitmemek için verdigi mücadeleyi destekleyen bir anne.. Bunun dışında film pekte bana ahım şahım gelmedi.. Ama yinede ellerine sağlik..

2. Film, Dedemin insanlari.. Fena değil ama, oda ahım şahım gelmedi.. Bilmiyorum bir filmden beklediğim nedir.. Galiba bir "Babam ve Oğlum" tadında ve etkileyici olmasını bekledim, oda olmayınca.. Ama yinede güzeldi..

3. Film, Bir zamanlar Anadolu.. Film bir gece sabaha kadar yolculukta bir polis, savcı ve otopsi doktorunun dialoglari.. Oyunculuk süper.. Sanki hiç rol yapmıyorlar.. O kadar doğal oynuyorlarki.. Görseller güzel.. Ama uzuuun uzun uzaktan giden üç arabayi izlemek ve bazi sahneler beni sıktı açıkçası.. Ve final.. Ne oldu???

4. Film, Entelköy Efeköye karşı.. Daha basit bir film olmasina rağmen gülebildim.. Başı kıçı olan bir filmdi:))
Şehir karmaşasindan kaçıp egenin bir köyüne yerleşen idealist yeşilci çevreciler, solcular köye termik santral kurulmasına karşı verdikleri komik mücadeleler.. Güzeldi..

Şimdilik izlediğim bunlar... Daha var.. Dedim ya.. Yapcak çok işim varrrr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder