Sayfalar

5 Ocak 2013 Cumartesi

Yeni yıl kartlarım...

Sanırım hepsi bu kadar.. Artık bir teşekkür yazısı yazabilirim..

Sevgili birazsoylebirazboyle.blogspot.com blogun sahibi, sevgili Banu'nun başlattığı yilbasi karti etkinligini okudugumda, "evet, bende varım" dedim.. Cok severim çünkü, teknolojiye rağmen hala el yazısı ile bir şeyler karalayıp, o elin sıcaklığını, emeğini hissedebilmeyi..

Şöyle bir şeye benzettim ben bu etkinliği; hani bir düğün olur, bir festival olur, halaylar çekilir, ve sende kalkarsın, hic tanımadığın iki insanin elinden tutar, halaya katılırsın, ve aynı türküye aynı figürlerle ayak uydurursun ve çok eğlenirsin... Aynen böyle oldu.. Önce birer ikişer geldi kartlar, sonra üçer beşer, yilbaşı günü doruga ulaşti, ve yilbasi sonrasida gelen tek tük kartlarımla çok mutluydum.. Zaten konsepti halaya benzettiğim için, hemen hemen herkese aynı yazıyla gönderdiğim kartlarımı "sevgili birazsoylebirazboyle" blogdaşımızın başlattığı bu yılbaşı halayından bir mendilde sana sallayarak, mutlu yıllar dilerim" yazısıyla uçurdum.. Sevgili "minoshka.blogspot.com" Mina, halayın Ankara ucundan katılıyorum diyerek espirili yazısı ile güldürmüştü beni:)

Güzel bir etkinlikti.. Ben ilk kez katildim, çömez bir blogcu olarak, tahminimin üzerinde yılbaşı kartı aldım..

Simdi teşekkür zamanı..


Bu kartlar icin sevgili Ayca, Cansu, yine Cansu ve Hediye'ye çok tesekkür ederim..


Bu kartlar için sevgili Eda'ya (edabella.blogspot.com), sevgili Mihriban'a (huznuntadi.blogspot.com), sevgili Elif Ceren ve Gülçin'e (tezatrenkler.blogspot.com) ve Sevgili Hazan'a (bosdefter.blogspot.com) çok tesekkür ederim..

Bu kartlar icin sevgili Mina'ya (minoshka.blogspot.com), taaaa Singapurlardan gelen sevgili A-H (biradambirkadin.blogspot.com), ve sevgili Hatice'ye (cepaynasi.blogspot.com) ayrica Hatice'nin el emegi göz nuru, ucu bir karanfile benzeyen igne oyasi ayraci icin çok çok tesekkür ederim.. Ben o kitap ayracini bir kaç gün sonra fakettim zarfin içinde, ikinci kez sevindim:))

Bu kartlar için, sevgili çigdem'e (ccbuletin.blogspot.com), sevgili Yasemen'e (myblog42-42.blogspot.com), sevgili Seda'ya (sedasolar.blogspot.com) ve bu etkinligin mimari sevgili Banu'ya (birazsoylebirazboyle.blogspot.com) çok çok çok tesekkür ederim...


Ve son olarak sevgili Zeynep'e (zeynepozmenunlu.blogspot.com) , sevgili Özlem'e (macerakitabim.blogspot.com) cok tesekkür ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder