Sayfalar

17 Ocak 2021 Pazar

Isimsiz Ünlü Tablom

Isimsiz ünlü Tablom / 50 X 80 cm /15.01.2021

Her yer çok soğuk ve karlı. Masalsı bi kış var dışarıda. Ağaçların dalları bembeyaz pamuk gibi. Tüm çatılar ve pencere önleri karla kaplı.

Yine böyle karlı bi kış gecesiydi bizim oğlanların dünyaya apar topar gelişleri. Dün doğum günleri vardı. Her yıl onlarla fotoğrafımız olurdu. Bu sene farklı bi şey yapmak istedim. Onların doğum günü için kendime resim yapmak istedim. Evet, kendime:) onlarada aynen böyle söyledim. Haklısın anne, sen bize hayat verdin, asıl sana hediye alınmalı dediler😀, gülüştük. Çeyrek asırlık bir ömürleri var artık. İşte bi 25 yıl sonra neredeyse benim yaşımda olacaksınız dedim. Evet, hayat ne kadar kısa dediler, yaşlı insanlar gibi. İşte ona göre yaşayın, bu hayat sizin, her an’ınızın değerini bilin, farkına varın gibi sıkıcı ve klişe nasihatlarımdan sonra resime baktılar uzun uzun. Gayet başarılı olmuş dediler. Ben ölünce bu resim için kavga etmeyin, yazı tura atarsınız, dedim😊 Deniz, bence sen vasiyetnamene şimdiden yaz, dedi. Yok şöyle yapayım ben en iyisi, bana en çok kim değer verirse ona vericem, dedim🙈 yine gülüştük. Köylü kurnazlığı yaptım güya.

Farkındayım, bi Van Gogh, C. Monet, P. Picasso, F. Kahlo değilim, ama bu da benim eserim ve manevi değeri büyük, valla ben olsam cıngar çıkarırdım😀

Kısa süre önce gördüğüm bir resim çok hoşuma gitmişti. O resimden esinlenerek yaptım. Orada çocukların yaş farkı vardı. Ben o farkı kapatıp ikiz gibi görünsünler istedim. Valla ben beğendim yaptığım işi. Ve bu günün anısına kişisel bloğumda kişisel tarihime ışık tutsun istedim. Bu arada henüz bir ismi yok eserimin. Bir el atın da bi isim koyalım birlikte. 

Öyle işte..

12 yorum:

  1. Çok güzel olmuş Berfinciğim, ben çok beğendim. Eline sağlık. İsim için bence sen karar vermelisin çünkü senin eserin. Karışıklık için bir çözümüm var ama bir tablo daha yap, Allah gecinden versin kime kalacak diye kavga etmezler:)))Uzun, sağlıklı ömürler diliyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Müjde Ablacim. Ne bileyim bazen tikanir kalirim isim konusunda, akil akildan üstündür derler, belki güzel fikirler gelir diye bi sormak istedim. Haklisin, aynisi olmasada benzer bir resim yapabilirim.

      Sil
  2. Evlatlarınıza güzel yaşlar diliyorum,mutlu mesut nice doğumgünleri olsun. Tablo çok güzel olmuş.Ben de çocukları belimin yan tarafına oturtup taşımaya bayılırdım. Çok küçüklerken hele ikisini de(bendekilerde ikiz) aynen böyle taşımak çok havalı gelirdi:) Tabi büyüdükçe namümkün oldu , resim çok hoş anılar canlandırdı bende. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek siz de ikiz annesisiniz.Tabi ikiz anneler icin cok daha anlamli geliyor bu resim. Cok tesekkür ederim güzel dilekleriniz ve yorumunuz icin.

      Sil
    2. Evet, benimkilerde 24 oldular bu yıl:)

      Sil
    3. Hemen hemen aynı yaştalarmış, aynı dönemlerden gecmişiz. Sizlere de mutlu ve sağlıklı yillar dilerim:)

      Sil
  3. Elinize sağlık. Çocuklarınızla beraber sizede sağlık ve mutluluk dolu bir ömür dilerim. Kızım yeni doğmuş. Bende belimde taşıyorum. Bahçede otları bir yandan koparıyorum. Yan komşumuz Allah rahmet eylesin Yılmaz amca anneme maşallah kızınız büyümüş hala bebeklerle oynuyor dedi. Gözü mü görmüyor esprimi yaptı bilmiyoruz annem yok o çocuğu demişti. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha:)Yilmaz amcanin kesin gözlerinde bi sorun vardi. Cok tesekkür ederim iyi iyi dileklerinize. Benden de size sevgiler..

      Sil
  4. Muhteşem olmuş... aynen yana doğru dalları çıkmış bir ağaç gibi <3 nice mutlu yıllarınız olsun birlikte!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Bir agac gibi" ne güzel bir yorum. Resime bu yorumla bakinca daha da bi hosuma gitti:)

      Sil
  5. Çoook güzel olmuş! Eline, yüreğine sağlık. Oğullarınla beraber şahane yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi:) Onaylanmak cok harika bir duygu. Cok tesekkür ederim:))

      Sil