Sayfalar

6 Temmuz 2012 Cuma

Tatil hayali...


Eeeeee malum tatil dönemi geldi çattı.. Yarindan sonra karayolu ile uzuuuun yollar katedeceğiz... İki yol varmış.. İtalya veya Avusturya... İtalyadan gitmek istiyorum bu sefer.. Bakalım.. 

Tatil artık bir ihtiyac halini aldı.. Şehirlerdeki dakik yaşamlar, koşuşturmalar, hep bir yerlere yetişmeye çalışmalar, cocukların okul maratonu, bi sürü stres.. 

O yüzden dinlenmek, tatil yapmak hepimizin hakkı.. Bir kaç hafta için bile olsa farklı ortamlara girmek, özledigin insanlarla görüşmek, masmavi denizlerde yüzmek, zamanı unutmak, insana kendi rutin yaşantısını özletebiliyor. 

Acele etmeden, güle oynaya gitmek istiyorum.. Türkiyeye giriş gümrüğü çok heyecanlı olurdu çok eskiden, aynı duyguyu yaşayabilecekmiyim merak ediyorum.. 

Sonrası Türkiye özlemi.. Yollarda giderken mutlaka TRT dinlenecek.. Yol kenarlarında gözlemeci teyzelerde yemek yemek.. O çok yıldızlı otellerden uzak durup, bir iki gün arayla sürekli yer değiştirip farklı yerler görüp, farklı yerlerde denize girmek istiyorum. En güzel mezeleri, en güzel balıkçı restoranında yemek yiyip, cırcır böceklerine kızdığım ortamlarda şarap icmek istiyorum.. Yada buzzz gibi bira.. Güneşin en güzel battığı yerlerdede aynı eylemi yapmak istiyorum.. ( doğduğu yer demiyorum, çünkü büyük olasılık o saatlerde fosur fosur uyuyor olacağım) 
Zaten adi üstünde, akşam sefasıyım ben.. Akşam üreterim, aksam düşünürüm, gece keyfine varırım herşeyin.. 
Öyle çok büyük beklentilerim olmaz benim, aile ziyaretlerinden Sonrada deniz tatilini mutlaka arzu ederim ama. 

Yıllardır aynı şeyi yaparım... Önce büyüklerimi ziyaret eder, sonrasını kendime ayırırım.. Önceleri ananem ve babanemi görmezsem tatilim yarım kalırdı.. Yakınlarıma özel bir bağım var. Ama sonrası mutlaka denizde biten..

Deniz tatili mutlaka olmalı.. Buralarda deniz olmadığındanmıdır nedir denizi çok seviyorum..Ege'yi çok istiyorum ve denizden çıkmak istemiyorum.. Birde bi huyum vardır benim, en son artık o yıl kapatıyorsam deniz sezonunu, denizden çıkarken vedalaşırım, teşekkür ederim denize beni ağırladığı için, öperim denizi, evet...

Nasil olacağını bilemediğim tatilimin güzel geçmesi umudumla.. 

Şu şarkıyı hep tatil hayalleri ile dinledim.. Dinleyin, tatil hayalinizi yaşayın.. (Gözler kapali)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder