Sayfalar

21 Şubat 2017 Salı

Apartman Sohbetleri #3 #4 #5

3. Challenge Sorusu şu: 7 yaşındaki pantolonun cebinden ne çıkardı? 

Köy yerinde pantolonum var mıydı acaba? Neyse bir giysimin cebi mutlaka vardı. Onun cebinden ne çıkabilir? Sakız çıkabilir, leblebi, çekirdek çıkabilir. Ama asla şeker 🍭 çıkmazdı. Şekeri oldu bitti pek sevmedim. Erik, kızılcık çıkardı cebimden. Sadece cebimden değil, cebim olmadığında atletimin içine atardım kızılcıkları. Bir bitki vardı, adını hatırlamıyorum, yerde biter büyümez, C harfi gibi, yada küçük boynuz gibi, işte onlardan toplardık, cebimiz yoksa pijamanızın lastikli belinden içini dışına çıkarak bir cep yapardık.. Bu boynuzlarla oyun oynardık. Kanca gibi birbirine takar ve çekerdik, boynuzu kırılan oyunu kaybederdi. 

4. Challenge sorusu; Çocukluk Kahraman'ın kimdi? 

Televizyonsuz ev olunca tanımazdık ki kahramanları. Çok sonraları "Küçük Ev" dizisindeki babayı çok severdim. Bende Laura olurdum. Çizgi film ise klasiktir, Heidi. Heidi gibi olmak isterdim hep. Sonunda oldum gibi😀

4. Gereksiz bir yeteneğin var mı? 

Foto alinti.
Esnektim ben. Yere bir nesne koyup Sırtüstü yatar ağzımla o nesneyi alabilirdim. Yere para koyarlardı, bunu ters dönüp ağzınla alabilirsen senin olsun derlerdi. Alırdım ve parayı kapardım. Pekte gereksiz değilmiş bu yeteneğim, baksana para kazanıyormuşum😀 Ah ah kimsede bu yeteneğimi görüpte bir atletizme yada, bir akrobasi gibi yerlere teşvik eden olmamış. Belki ne madalyalar getirecektim ülkeme olimpiyatlarda.. 😀
İşte bütün bunlar hep, yanlış yerde, yanlış zamanda yanlış insanlarla olmaktan.. 
Ben hala yapabiliyorum ben bu gereksiz yeteneğimi. Ama parayı alamıyorum artık. Nesne biraz yüksek olmalı. 
Başka,  dilimi burnuma değdiremiyorum ama, burnumu dizime değdirebiliyorum. Koltukta oturarak değil tabiki, dikildiğin yerde başını dizine değdiriyorsun. Deneyebilirsiniz, kolay değil o kadar. 

6 yorum:

  1. Of yaaa sen o benim kıskandığım çocuklardanmışsın. Hoş, seninki kadar esneğini hiç görmedim ama bi de böyle bacaklarını 180 derece açıp öylece oturanlar vardı. Deliler gibi kıskandım onları hep. Ben yürümeyi bile düzgün beceremezken elalemin çocukları neler yapıyor diye içerlerdim :)) Demek seni görsem bi de iyice içime kapanacakmışım hahaha!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa niye öyle söylüyorsun? Sen İngilizce beni takdim ederdin, bende gösterimi yapar harçlığımızı çıkarırdık, fena mı olurdu?😀

      Sil
  2. AAa! Bu kadar esneklikle gerçekten harika bir jimnastikçi olabilirmişsin, yazık olmuş:(((ben takla bile atamazdım, ne çektim, ne çektim beden derslerinden, en kabus dolu anılarımdı beden eğitimi dersi...hele bir de psikopat hocamız oldu gebermiş bak hakkımı helal etmiyorum ve etmeyeceğim asla...
    Sevgilerimi bıraktım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her öğrenci her alanda başarılı olacak diye bir kaide yok. Seninde mutlaka başka alanlardaydı yeteneklerin. Anlayışsız öğretmenlere hiç tahammülüm yok. Bak ne kadar zaman geçmiş, hala unutamıyorsun. Sevgiler..

      Sil
  3. Canımıniçi, esneklik mi ? Bu derece yani... bak bunu ilk defa duydum. Ögrendim senle ilgili... Ben de esneklik ne gezer, bu kadar spor yapan ve hala kazık gibi birisi varsa... Benim :) ... Ayak parmaklarımı bile tutamam. Üzerime biri oturursa belki... Hele okuldaki spor derslerin de ara sıra hocalar şimdide bunu yaptıralım diyerek bize jimnastik yaptırmaya calısırlardı... Kasalardan takla attırmalar.. İşte bir tahtanın üzerinde yürütmeler falan. Takla atmayı bile sevmeyen ben, bir de onun üstünden atlayacagım... Pühhhh... 1,2,3 kasa iyi de 5,6 da olunca... Nerdeyse uzanarak yetisemedigim o kasaların üzerinden nasıl atlacaktım acaba...
    Hey allahım...
    öptüm, kokadım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz yanyana geldiğimizde konuşmaktan ve gezmekten o gereksiz yeteneklerinizi göstermeye zaman kalmamış demekki😀 Sana Venedik'te gösterecem o yeteneğimi. Bende senin kazık olduğunu bilmiyordum mesela😂 Bildiğim, seni sevdiğim❤️

      Sil