Sayfalar

1 Mart 2017 Çarşamba

Apartman Sohbetleri, Challenge #10 #11 #12

Savsakladım son günlerde meydan okumayı.  Hem sorular öyle yüreğimi hoplatmadı hemde yazasım yoktu. Kısada olsa şu üç soruyu cevaplayayımda yarım kalmasın, başladığım iş.

10- En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin? 

En sevdiğim özelliğim sabrım ve sakinliğim. "Öfke gelir yüz kızarır, gidince yüz kızarır" derler. Ben öfkem gittiğinde yüzümün kızarmasını istemem. Bu yüzden çok sakin ve çook sabırlıyımdır. Sabrımı ölçen ne olaylar yaşadım, yazsam roman olur:) Beklerim, anlamaya çalışırım, sindirmeye çalışırım,  sabrımı hala zorlayan olursa yeri ve zamanı geldiğinde taşıda gediğine koyarım ama. Böylede bir özelliğim var. 

Olaylara hep güzel tarafından bakarım. Anlayışım geniştir. İnsanları dinlemeyi severim demiştim bir önceki challengede. 

Sevmediğim yönüm ise, herşeyi erteleyip yumurta göte gelince  ciyak ciyak folluk aramam olur. "bizim memlekette göte göt denir", demiş Can Yücel." Ayrıca atasözlerinin ve deyimlerin ayıbı olmaz.

Başka sevmediğim yönüm, uykuyu sevmem. Özellikle sabahları. Gözlerimde kum taneleri olur resmen, o gözler açılmaz, kulaklar sağır olur. Çalar saati kim takar. Geçen bizim Deniz dedi ki; anne sen o saati niye kuruyorsunki; zaten istediğin saatte kalkıyorsun? Saate meydan okuyorum, dedim:) 
Fakat gece hiiiiç uykum gelmez. Bunu bi düzene soksam sağlığım için iyi olacak aslında. Zamanımı kaliteli, planlı programlı kullanamayışımı sevmiyorum. 

Vardır daha ufak tefek sevdiğim veya sevmediğim başka özelliklerim ama ilk aklıma gelen belli başlı özelliklerim bunlar. 

11) Karşı cins karşısında en çok utandığın an? 

Hiç başıma gelmedi ama şöyle şeyler olsaydı utanırdım herhalde. Güzel güzel konuşuyorsun, gülüyorsun falan, ama dişine yeşil bir maydonoz yaprağı yapışmış, yada her hangi bir yemek artığı ve farkında değilim, Utanırdım. Yada istem dışı birden geğirmek. Utanırdım. Yada, pırt diye gaz kaçırmak mesela. Ay çok utanırdım.

Hala öyle. 20 yıllık evliliğimizde bu tür şeyler yasak bizde:) yani uluorta yapmak saygısızca geliyor bana. Bizim evde kimse osuramaz:)) o kadar!! Tuvalet var, balkon var. Oralarda serbest. Ama karşılıklı otururken rahatlamak adına osurmak neyin nesi yahu? İnsanlar, eline, diline, beline, ve dötüne sahip çıkacak!! 

12) En feminen yanın nedir? 

Bu soruya güzel bir cevap yazardım da, ama bir gülme tutuyor beni. En iyisi cevapsız kalsın bu soru. Nasıl olsa çok özgür bir challenge bu challenge. İstediğimiz soruyu cevaplıyoruz, istemediğimizi cevaplamıyoruz.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder