Sayfalar

18 Haziran 2012 Pazartesi

Arkadaşımın İsvicre/Bern gezisi...


Uzun zamandır yapmak istediğim bir şeyi yaptım bugün.. 

Cok sevdiğim bir dostum, yıllardır planında olupta bir türlü yapamadığı gezisini nihayet gerçekleştirmişti.. 24 Mart adeta milat olmuştu bizim için.. 

24-27 Mart 2012 rüya gibi gecen bir 4 gün.. Yediğimiz, içtiğimiz, sohbetimiz bize kalsın deyip, gördüklerimizi resimleyip paylaşıyorum.. 

Bu yazıyı ve videoyu uzun zamandır istiyordum, oğlum Taylanin yardımıyla gerçekleştirebildim.. Ona teşekkür ediyorum.. 

Ve sizi video ile başbaşa bırakıyorum..
Not: Bu dünkü yazimdi, ama olmamisti bir türlü.. simdi giderdik aksakligi..

3 yorum:

  1. vay arkadass!!

    yillardir gider gelirim...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(((( ama sanada yapmistim galiba.. yine aylardan kasim diye.. söz sanada yapcam..

      Sil
  2. :)) dogru evet hatirladim simdi..haksizlik etmeyeyim:))

    YanıtlaSil