Sayfalar

18 Haziran 2012 Pazartesi

Çayır Çimen geze geze ooyyyy, Oldum ben bir geveze:))


Geçenlerde oğlum grosse Schanze diye yerden bahsetmişti.. İlla oraya gidecemde gidecem diye tutturdum kaç gündür.. Agzimdada bir türkü tutturmuşum" çayir çimen geze ooooyyy, çayir çimen geze geze oy, oldum ben bir geveze, oy nenem oy".. Evet evet sen cok geveze oldun, bak orda hemfikirim seninle diye karsilik veren kocama, hadi grosse Schanze ye gidiyoruz dedim.. Gidelim bakalim, ne varsa orda? dedi.. Kendisi yıllar önce gitmiş, yaramaz yerler oralar dedi.. 

Akşam yemeğinden sonra gittik.. Aksam daha güzel oluyormuş, güneş batarken kızıl karlı Alp'lerin görüntüsü muhteşem oluyormuş.. Güneş'te 21.30 da falan batıyor.. Biz gittik saat 19.00 da.. Hava güzel ama berrak değil. Sanki bir tabaka var gibi.. Dağlar belli belirsiz.. Görkemli bir üniversite binası, önünde kocaman bir alan, çayır çimen:) boşuna dolanmamış o türkü dilime? O çimenlerin üzerinde yatan, güneşlenen insanlar.. Çok güzel bir beach-bar gibi bir yer.. Yerler kum, krem rengi şenzloglar, yatacak, oturacak yerler, yine krem rengi sepet masalar, havuz ve fiskiyeler, büyük bir ekran, muhtemelen bu akşam insanlar EM, Almanya-Danimarka maçını izleyecekler.. 

Etrafa bakımdım, misafirlerim geldiginde götürebilecegim yerler listesine aldım.. İyiki gittim.. Beğendim.. Eşimde buranın Cok değişmiş olduğunu söyledi.. Oda beğendi.. 
Güya Bernde kalıyorum, görmediğim bir sürü yer varmış.. 
Seviyorum Bern'i.. 





Grosse Schanze den görüntüler..



2 yorum:

  1. hmmm tam benlikmis:)) ama yazlari güzeldir.yazin gelmeliyim anlamina geliyor bu:)
    bu yaz napiyorsun ablacim?:)))

    YanıtlaSil
  2. evet, yazlari acikmis zaten..Temmuz yoguz:))

    YanıtlaSil