Sayfalar

15 Haziran 2012 Cuma

Persembe güncesi..


Aslında güzel bir gün olmasına rağmen vız gelip tırıs giden, ama güne damgasını vuran olaylarda oldu.. 

Her Perşembe öğleden sonra bir arkadaşımla, bahçesinde 2 saat kadar oturur konuşur, varsa soğuk pembe şarap içer, bu saati sadece kendimize ayırırız.. O beni çok iyi anlar, bende onu.. Cok rahat oluruz.. Her konuda konuşabiliriz.. Hastalıktan, ırkçılıktan, bitkilerden, kitaplardan, cocuklardan, iliskilerden, dinden, iliskilerden, vs. Herseyi konuşabiliyoruz..  Hiç kimsenin mükemmel olmadığından yola çıkarsak, onunda, benimde olumsuz yönlerimize rağmen dostluğumuzu koruyoruz. 

Hatta gecen haftaki konumuz Struma gemisi idi.. Ben o olayı Serenad kitabında öğrenmiştim, yalan yok:)) sonra ona anlattım böyle bir gemi varmış hiç duydunmu diye.. Struma olarak bilmiyor.. Konuyu anlattıktan sonra, "Filistin gemisi" olarak biliyor. Yahudileri taşıyan gemi olarak biliyordu. Ama o geminin İstanbul /Şilede torpille batırıldıgını bilmiyordu.. Böyle fikir alışverişi yapar birbirimizi tamamlarız.. 

Konumuza dönecek olursak, bugün Perşembe ya, ne zaman geleceksin diye SMS gönderdi.. 3 ten sonra bir ara gelirim dedim.. Kapıda karşıladı gülerek, Biliyormusun kim var dedi? Kızkardeşim geldi Almanya'dan.. Öylemi dedim, ne güzel ne güzel diye mırıldanırken, içimden hay allah, nerden geldim dıyordum tabi.. Neyse artık girmiş bulundum.. Sevmem kızkardeşini.. Güya ikizler.. Ne fiziken, ne ruhen, benzemezler.. Suratsizdir biraz.. Ağzı ile normal konuşsada, beden dili tam tersini söyler.. Bir ukalalık, bir sevimsizlik sezerim.. Bu seferde öyle oldu.. Baktım bahçelerdeler.. Orda birşeylerle meşguller.. "Kolay gelsin" diye bir cümle olmadıgı için Almancada, cümleden merhabaya gelen "grüezzi miteinand" dedim.. Merhaba dediler Sadece.. Dedim benden daha sık geliyorsunuz. Espri yaptim güya. Buna bir tek arkadasim güldü eşi İle birlikte.. Sonra bir süre sap gibi kaldim.. Kocası ondan daha insancıl, geldi tokalasti.. Sonrada o geldi isteksiz isteksiz. Belliki birbirinizden haz etmiyoruz.. 
Tatsız tuzsuz bir yarım saat.. Sonra dayanamayıp, ben gidiyorum dedim.. Neden dediler, dedim çalışıyorsunuz rahatsız etmeyim.. Biz rahatsız olmadık dedi bu.. Doğru hiç rahatsız olmadı, ben ordamıyım değilmiyim farketmedi onun için.. Ama ben rahatsız oldum, dedim ve kalktım.. Arkadaşım bana refakat etti dışarıya kadar.. Seni anlıyorum, dedi.. Beni anlıyorsan bir daha misafirin oldugunda çağırma beni dedim.. Ve gittim.. 
Baştada belirttiğim gibi, aslında vız gelip tırıs giden bir olay ama bir süre meşgul etti beni.. 

Ama güzel olan seylerde oldu.. Hani gecen hafta bana boş bir cd kapağı gelmişti ya, onun içi bugün geldi:)) alternatif bir müzik.. Sıradan değil.. Sanki Balkan ve uzakdoğu tınıları var icinde.. Gerdan kırayım, göbek atayım türden bir müzik değil.. Her ortamda dinlenmez, ama arşivde bulunması gereken bir cd.. "Kulak misafiri"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder