Sayfalar

5 Haziran 2012 Salı

Bir bebek blog dogdu bu gece....


Günlerdir, nee, hatta aylardır blog açıp yazayım, çizeyim diye düşünüyordum..
Bir türlü düşünceden öteye gidemedi bu blog işi.. Nedeni çok ciddiye almamdı galiba.. Sanki "Stern" dergisine makale yazacaktım:)

Sonra dedimki kendi kendime; alt tarafı gezdiğin, gördüğün, hissettiğin şeyleri kendi üslubuna göre yazacaksın.. "Söz uçar,yazı kalır" demişler... Vakit bu vakittir dedim, actım bir blog.. Adında "akşam sefası" koydum.. Üzerime cuk oturan güzel bir elbise gibi oldu bu:))

Her ne kadar Stern dergisine yazmasamda kendi çapında bir sorumluluk gerektiren bir sey olduğunun bilincindeyim.. Güzel yazılar çıkartmak için daha fazla gezmeli, görmeli, yemeli, icmeli, fotograflar çekmeli, okumalı, dinlemeli.. Gerçi sermayedende yiyebilirim... Blog yokken kendimce yazdığım okunalisi notlarım, hikâyelerim var.. 

"Akşam sefası" doğdu bu gece.. Uzun ömürlü olması dileğimle.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder