Sayfalar

25 Haziran 2012 Pazartesi

Pazarım.. Pazarım..


Bugün ben verimliydim.. Hamaratlığımda üzerimde idi.. (gerci ne zaman degilimki:) ) Sabah kalktım. Sabah dediysem saat 11 di galiba:)) itiraf ediyorum biraz uykucuyum evet. Artık başıma kakmaktan bıkmış ev ahaliside, beni oldugum gibi kabul ettiler.. Çünkü telafi edercesine güzel bir pazar masası hazırlarım.. Pazar kahvaltılarımız önemlidir.. Ekmek kayganasi yaptim.. Ne demekse kaygana? Ninem öyle derdi adina.. Yumurtali ekmek yani.. Yumurtaya bulayip kizartiyorsun bayat ekmekleri, peynirle nefis oluyor. Birde mozerella, domates ve kekikli fırında ekmekler.. Karbonhidrati bol oldu bu masanin, farkindayim.. Bugünkü masa şöyle görünüyordu.. 

Bir saat balkonda kahve keyfinden sonra,  dağ gibi pazar ütüm vardır meşhur.. Onlarında altından girdim üstünden çıkım..  Sonra yüzmeye gidecektim ama güneş benden korkup bulutların arkasına gizlendi.. Yağmurda yağmadı.. O zaman gezmek kalıyordu geriye.. Yine göl kenarı olsun dedim.. Bir lafımı iki etmeyen eşim beni gezmelere götürdü.. Şöyle gözümüzün ve gönlümüzün açıldığı yerlere.. 

Tatil planını yine yapamadik.. İki bira içip göbekte yaptık.. Sonra göbeklerimiz ve biz mutlu bir sekilde eve döndük.. Tabi mesaim tam bitmediği için, önlüğümü takip mutfaktaki yerimi aldım.. Yine güzel şeyler çıkarttım.. Tıka basa yedik.. Olduk dümbek gibi.. Akşam keyfi.. Balkonda çay.. Survivor ve EM maçları.. İtalya kazandı:) cocuklar sonuçtan memnun olmadılar.. 

Sonra biraz ülke gündemini yatırdık masaya... Parçaladık.. Biz daha tatil planı yapamazken ülkelerde ne planlar yapılıyor.. Banada bu Suriye tarafından düşürülen uçak planlı programlı gibime geliyor.. Hep  bi polim:)

Şöyle bir senaryo mesela:
Şimdi bu Tayyib amca Amerika seyahatinde Obama amcaya görüştüler ya.. Obama amca dediki buna, bak oğlum: sen şimdi git, şöyle bir savaş uçağını bir gönder hele.. Sorarlarsa keşif yapıyorduk dersin. Tayyib amca, olurmu ya, keşif için Malatya'da radar var ya.. Yav sen karıştırma, NATO ülkesinin, bi punduna getiririz,  yav hallederiiiz ha.. Demiştir büyük ihtimalle.. Şimdi uluslar arası karasularında vurulduğu tespit edilmiş ya, oooo hersey istedikleri gibi oldu.. Planlar tıkır tıkır işliyor.. Tayyib sussa ezik duruma düşecek, susmasa bir türlü.. Gelişen senaryoları bekleyip göreceğiz. 
Umarım bir savaşa sürüklenmez bu ülke.. Savaşa hayır diyerek bitiriyorum.. 

2 yorum:

  1. Masa harika görünüyor. Canım çekmedi değil hani... Tayyeap amca planı birebir uyguluyor, Allah sonumuzu hayreyleye. Savaşa Hayır!!!!

    YanıtlaSil
  2. Gözüm kaldı o masada ......:)

    YanıtlaSil